Jak nie zostać oszukanym?

 

Z doświadczenia wiemy, że dobrze, to znaczy uczciwie, terminowo i na odpowiednim poziomie merytorycznym wykonane zadanie, niezależnie od tego o jakiej dziedzinie, branży, usłudze mówimy. To zawszeprocentuje zaufaniem Klienta, który z czystym sumieniem poleca nas znajomym i przyjaciołom, a także sam ponownie do nas wraca, przy każdej sposobności. O tym, że jesteśmy godni zaufania, że z nami jest po prostu fajny kontakt, że wywiązujemy się z terminów, podchodzimy wysoce profesjonalnie do każdego zamówienia, wyszukujemy ciekawą literaturę, odpowiadamy na maile, zawsze podejmujemy rozmowę telefoniczną, słuchamy Klientów, spełniamy ich życzenia, dbamy o ich interesy wiedzą ci, którzy z naszych usług już skorzystali, a także ich znajomi.

W przypadku osób, które po raz pierwszy korzystają z usług serwisu, zbudowanie relacji pomiędzy potencjalnym Zamawiającym – Klientem, a Przyjmującym zlecenie – nami i Wykonującym zlecenie – Redaktorem, wydaje się o wiele bardziej skomplikowane Doskonale zdajemy sobie sprawę, że nie jesteśmy jedynym serwisem, który pisze o sobie w samych superlatywach. Cała sztuka jednak polega na tym, aby Klient był w stanie samodzielnie oszacować, kto jest faktycznie godny zaufania, a kto tylko sprawia takie wrażenie. Stawką jest tutaj Państwa czas i pieniądze.

Osobną kategorię Klientów, stanowią Klienci, którzy już raz zostali oszukani. Takim osobom jeszcze trudniej podjąć współpracę z kolejnym człowiekiem czy firmą, jeszcze trudniej zaufać. W tej sytuacji sugerujemy podjąć następujące kroki w celu weryfikacji uczciwości przyszłego Wykonawcy:

  1. Sprawdzić czy serwis, który ukierunkowuje w zakresie tworzenia i pisania jest legalnie działającą firmą, czy wyłącznie opisuje siebie jako firmę, aby podnieść swoją wiarygodność i kompetencje.
    W jaki sposób to określić?
    • należy poprosić o dane rejestrowe – NIP i REGON to podstawa (każda legalnie działająca firma ma obowiązek przedstawienia takich danych, tylko dane osobowe osób prywatnych podlegają ochronie. Dane firm są jawne);
    • należy upewnić się, czy dane podane przez serwis jako własne pokrywają się później z danymi podanymi do przelewu. Jeśli pojawiają się jakieś sprzeczności, może to być sygnał, że osoba podająca Państwu dane rejestrowe rzekomo własnej firmy, wzięła je z bazy przedsiębiorców, a dane do przelewu są różne.
    • Aby mieć pewność i uchronić się od takiego przebiegu spraw, należy każdorazowo oczekiwać pełnych danych do przelewu, nie tylko numeru konta, ale nazwy firmy, adresu siedziby i numeru konta. W ten sposób możliwe jest ustalenie zgodności pomiędzy danymi rejestrowymi i danymi do przelewu;
    • należy upewnić się, czy możliwe jest sporządzenie umowy na usługę. Warto poprosić o wzór umowy i mieć pewność, że zawierają się w niej takie dane jak NIP i REGON Wykonawcy. Usługodawca, czyli firma, z którą zawieracie Państwo umowę ma obowiązek podania tych danych w spisywanym dokumencie. Jeśli umowa nie zawiera tych danych, nie macie Państwo żadnej pewności, czy nie została spisana pomiędzy Państwem, a osobą prywatną, a dalszy proces realizacji staje pod znakiem zapytania;
  2. Sprawdzić, na ile kompetentny jest zespół ludzi, którzy mają się zająć się przygotowania dla Państwa zbioru pomocy naukowych.
    W jaki sposób to zweryfikować?
    • wystarczy podjąć dyskusję na interesujący Państwa temat. Każde pytanie jest na bieżąco przekazywane odpowiedniemu Redaktorowi, który odpowiedzialny byłby za realizację Państwa zamówienia. To on jest w stanie określić, jakie materiały należy przygotować dla Państwa, Państwo natomiast powinni być w stanie oszacować czy osoba, z którą prowadzicie rozmowę ma pojęcie o zagadnieniu.
      Nasza lista specjalizacji jest bardzo szeroka, podobnie jak liczba Redaktorów, z którymi współpracujemy;
  3. Sprawdzić, jaki jest czas reakcji na zadawane przez Państwa pytania, oraz jaka jest jakość obsługi.
    W jaki sposób to zweryfikować?
    • czas oczekiwania na odpowiedź na pierwszego wysłanego maila nie powinien przekraczać 30-60 minut;
    • odpowiedź na zadane pytanie powinna być merytoryczna i treściwa. Państwo musicie mieć pewność, że wszelkie wątpliwości zostały rozwiane;
    • macie Państwo prawo zadać nawet i sto pytań, jeśli taka zajdzie potrzeba. Odpowiadający powinien wykazać się szacunkiem, wiedzą i cierpliwością;
    • telefon to nie tylko element ozdobny na biurku, ale i podstawa komunikacji, przynajmniej w naszym przypadku! Jeśli macie Państwo pytania, prosimy śmiało dzwonić, zawsze podejmiemy rozmowę i odpowiemy na każde pytanie.



Żłóż zamówienie